Искать

Замовити доставку корму

Передзвоніть мені

Замовити зворотній дзвінок Надішліть нам свій номер телефону та ми Вам зателефонуємо!
Обов'язкове поле
Обов'язкове поле
Дякуємо. Ми отримали ваш запит. Ми зв'яжемося з вами як можна швидше.
(0) 0 грн
грн Товари у кошику Товари у кошику на суму

До зоотоварів застосовуються ті ж правила, які поширюються на відповідні групи товарів, призначені для людського використання.

Ви можете повернути або обміняти товар протягом 14 днів після доставки Вашого замовлення. 
Якщо тварині був придбаний який-небудь товар, який не підійшов йому за розміром, фасоном, забарвленням або характеристиками, Ви вправі звернутися в Зоомагазин Zoolove протягом 14 (чотирнадцяти) днів, починаючи з наступного дня після доставки замовлення і вимагати на законних правах обміну товару або повернення витраченої суми, якщо немає аналогічного відповідного товару і немає інших альтернатив для обміну.

При цьому, є кілька вимог:

  • товарний вид і упаковка продукту не були пошкоджені, всі бирки і ярлики на місці;
  • товар, не був у вживанні: відсутні сліди використання, подряпини, сколи, потертості і т.д.;
  • замовлений Вами товар підлягає поверненню і обміну;
  • товар складний в упаковку таким же чином, як і при отриманні;

Які товари я не зможу повернути/обміняти?

  • якщо використовувалися нештатні режими або параметри роботи устаткування або його компонентів (частот, напруги і ін.);
  • дефекти викликані використанням витратних матеріалів, що не відповідають вимогам експлуатації;
  • виникло пошкодження, викликані попаданням усередину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин або комах;
  • виріб має виражені механічні та/або електричні пошкодження, отримані в результаті яких-небудь дій покупця або третіх осіб;
  • обладнання пошкоджено внаслідок природних стихій, пожеж, повеней, землетрусів, побутових та інших факторів ситуацій, що не залежать від продавця;
  • вироби зазнали ремонту не уповноваженими особами з порушенням вимог виробника і норм техніки безпеки;

У відповідності з постановою Кабінету міністрів №172 від 19 березня 1994 р. про реалізацію окремих положень закону України "Про захист прав споживачів" не підлягають поверненню:

  • продовольчі товари;
  • товари медичного призначення: лікарські препарати та прилади для лікування тварин, медичний одяг, попони, бандажі і т.п.;
  • предмети гігієни;
  • м'які або надувні іграшки;
  • товари для цуценят і кошенят (пелюшки, соски, пляшечки для годування, поїльники і т.д.);
  • парфумерно-косметичні товари в аерозольній упаковці;
  • рушники, покривала, лежаки, будиночки;
  • зубні щітки, гребінці, гребінці, інструменти для грумінгу;
  • панчішно-шкарпеткові вироби.

Продовольчі товари

До продовольчих товарів відносяться всі товари, які може застосувати в їжу людина.

Продукти харчування не можуть бути повернуті або поміняні на інший продукт, якщо вони просто Вас не влаштували як покупця, або Ви передумали брати саме цей продукт після зробленої покупки.

Продовольчі товари можуть бути повернені або обміняні, якщо Ви виявили в них суттєві недоліки та порушення норм та вимог закону. Наприклад, якщо у продукту виявився минулий термін придатності, якщо на упаковці немає переліку обов'язкових відомостей, які повинні бути вказані на продуктах харчування: маркування, дата виготовлення та термін придатності, склад продукту на мові споживача, калорійність, енергетична цінність, вміст жирів, білків і вуглеводів, відомості про виготовлювача із зазначенням назви, місця та юридичної адреси, відомості про представника, який уповноважений продавати цей продукт, маса і об'єм продукту.

З повним переліком таких товарів ви можете ознайомитися, перейшовши за посилання.

Повернути ці товари можна тільки по причині виявлення браку або невідповідності замовлення. 

Бракований товар або товар неналежної якості

Якщо ви отримали товар неналежної якості, напишіть на пошту Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. лист з темою "Обмін та повернення", номер замовлення, номер телефону для зворотного зв'язку (якщо воно відрізняється від зазначеного в замовленні), фото і детальним описом ситуації або скористайтеся формою зворотного зв'язку

Як оформити повернення/обмін?

Ви можете написати нам листа на пошту Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. c темою "Обмін та повернення", номер замовлення, номер телефону для зворотного зв'язку (якщо воно відрізняється від зазначеного в замовленні), фото і детальним описом ситуації. Ми зв'яжемося з вами протягом доби з моменту отримання звернення.

Звернутися до оператора за телефонами:
(067) 7326195
(063) 5852749

Протягом години після отримання заяви (у робочий час з 10:00 до 19-00, крім суботи та неділі) ми зв'яжемося з вами за вказаним в замовленні номером телефону.

Способи повернення/обміну

  • Доставити товар самостійно за адресами, вказаними на сторінці "Контакти". 
  • Під час доставки вашого наступного замовлення, якщо такий буде зроблений вами.
  • Власною кур'єрською службою (для замовлень по Києву).
  • Транспортною компанією, якій був доставлений ваше замовлення у вашому місті.

Зверніть увагу: повернення або обмін товару здійснюється тільки після попереднього узгодження з нашим менеджером.

Якщо повернення або обмін відбувається через неналежну якість або невідповідність замовлення, повернення або обмін здійснюється за рахунок нашого магазину. У у разі якщо повернення або обмін товару відбувається не з вини Zoolove – транспортні послуги будуть платними і складуть 50 грн.

Способи відшкодування грошових коштів

  • готівкою
  • банківська карта

Зверніть увагу: зробити повернення коштів чи обмін товару ми зможемо протягом 1-2 робочих днів з моменту отримання товару до нас на склад для оцінки його товарного виду.


Знайдіть, будь ласка, пару хвилин під час доставки перевірити своє замовлення.

Також, ви можете під час доставки відмовитися від покупки товарів, які з якоїсь причини вас не влаштували (для доставок по Києву кур'єром).

Зверніть увагу, що всі посилки, які відправляються транспортними компаніями застраховані. При отриманні посилки необхідно перевірити цілісність її упаковки та відсутність механічних пошкоджень.

У будь-якому випадку, кожне звернення з питання обміну або повернення розглядається індивідуально. Ми завжди намагаємося знайти рішення питання, яке буде вигідно усім.